Benvenuti à i nostri siti web!

Per i cumpratori di rete di filu d'acciaio inox, ogni ghjornu riceveranu centinaie di millaie di lettere di sviluppu.In tante lettere di sviluppu, cumu sceglie i pruduttori d'alta qualità hè un prublema angustiante.

Prima, Face to Face.Eliminate i cummircianti.Osservate chì u venditore ùn hà micca fabbrica.Questu eliminerà a maiò parte di i cummircianti, ma ci sò certi cummircianti chì anu cooperazione in a fabbrica.Quandu u cumpratore hà fattu una videochjama, u venditore di u cumpratore hà da guidà per ghjunghje à a cooperazione di a fabbrica, disguised cum'è un impiegatu di fabbrica.È alcuni di i pruduttori apreranu uffizii in u campu, solu l'uffiziu, senza fabbriche.

Dopu, a Certificazione di Qualità.Cum'è ISO9000, SGS, CCC, CQC, IAF, MA, etc., qualsiasi di quale pò esse un certu puntu per pruvà a forza è a qualità di a fabbrica.

Terzu, Sample.Sceglite u vinditore ghjustu per pruvà.Campione gratuitu è ​​spedizione gratuita sò basi per a cooperazione.

Quartu, Audits.Dopu trè tappe di screening, sta volta avete digià un bon fornitore.Se no, a prossima decisione pò andà à l'ispezione di a fabbrica di i venditori.

Quintu, l'ispezione.Prima di ogni spedizione, truvate una agenzia d'ispezione di terzu per pruvà u pruduttu per esse emessu, qualificatu per permette à u venditore di spedinu.

Attraversu i cinque tappe di screening è teste, i basi ponu cumprà a qualità di a rete in acciaio inox sò qualificati.Se pensate chì questu cinque passu hè una perdita di tempu, vi possu ricumandemu a cumpagnia DXR.


Tempu di pubblicazione: 02-Jan-2020