Benvenuti à i nostri siti web!

Utilizemu i cookies per migliurà a vostra sperienza.Cuntinuendu à navigà stu situ, accunsente à u nostru usu di i cookies.Più infurmazione.
Cume l'industria di i veiculi elettrichi (EV) cresce, a ricerca è u sviluppu di e batterie di lithium-ion d'alta qualità chì l'alimentanu.A ricerca è l'espansione di e tecnulugia di carica rapida è scaricamentu, è ancu di allargà a vita di a bateria, sò travaglii chjave in u so sviluppu.
Parechji fattori, cum'è e caratteristiche di l'interfaccia di l'elettrodu-elettroliti, a diffusione di ioni di litiu è a porosità di l'elettrodu, ponu aiutà à superà questi prublemi è ottene una carica rapida è una vita estesa.
In l'ultimi anni, i nanomateriali bidimensionali (2D) (strutture di fogli di uni pochi di nanometri di spessore) sò emersi cum'è materiali di anodu potenziale per e batterie di lithium-ion.Questi nanosheets anu una alta densità di u situ attivu è un altu rapportu d'aspettu, chì cuntribuiscenu à a carica rapida è e caratteristiche eccellenti di ciclismo.
In particulare, i nanomateriali bidimensionali basati nantu à i diboruri di metalli di transizione (TDM) anu attiratu l'attenzione di a cumunità scientifica.Grazie à i piani di favo di l'atomi di boru è i metalli di transizione multivalenti, i TMD mostranu una alta velocità è una stabilità à longu andà di i cicli di almacenamentu di ioni di litiu.
Attualmente, un squadra di ricerca guidata da u prufessore Noriyoshi Matsumi di l'Istitutu Avanzatu di Scienza è Tecnulugia di u Giappone (JAIST) è u prufessore Kabir Jasuja di l'Istitutu Indianu di Tecnulugia (IIT) Gandhinagar hè travagliatu per scopre più a fattibilità di l'almacenamiento TMD.
U gruppu hà realizatu u primu studiu pilotu nantu à l'almacenamiento di nanosheets gerarchiche (THNS) di diboru di titaniu (TiB2) cum'è materiali anodi per batterie di lithium-ion.A squadra includeva Rajashekar Badam, ex JAIST Senior Lecturer, Koichi Higashimin, JAIST Technical Expert, Akash Varma, ex studiente graduatu JAIST, è Dr Asha Lisa James, IIT Gandhinagar studiente.
I dettagli di a so ricerca sò stati publicati in ACS Applied Nano Materials è seranu dispunibili in linea u 19 di settembre di u 2022.
TGNS hè stata ottenuta da l'ossidazione di u polu TiB2 cù perossu di l'idrogenu seguitu da a centrifugazione è a liofilizazione di a suluzione.
Ciò chì distingue u nostru travagliu hè a scalabilità di i metudi sviluppati per sintetizà sti nanosheets TiB2.Per trasfurmà ogni nanomateriale in una tecnulugia tangibile, a scalabilità hè u fattore limitante.U nostru metudu sinteticu richiede solu agitazione è ùn hè micca bisognu di equipaggiu sofisticatu.Questu hè dovutu à u cumpurtamentu di dissoluzione è recristalizazione di TiB2, chì hè una scuperta accidintali chì face stu travagliu un ponte promettente da u laboratoriu à u campu.
In seguitu, i circadori cuncepianu una mezza cellula di lithium-ion d'anodu utilizendu THNS cum'è materiale attivu di l'anodu è anu investigatu e proprietà di almacenamentu di carica di l'anodu basatu in THNS.
I circadori anu amparatu chì l'anodu basatu in THNS hà una alta capacità di scaricamentu di 380 mAh / g à una densità di corrente di solu 0,025 A / g.Inoltre, anu osservatu una capacità di scaricamentu di 174mAh / g à una alta densità di corrente di 1A / g, una retenzioni di capacità di 89.7%, è un tempu di carica di 10 minuti dopu à 1000 cicli.
Inoltre, l'anodi di lithium-ion basati in THNS ponu resiste à currenti assai elevati, da circa 15 à 20 A / g, furnisce una carica ultra-rapida in circa 9-14 seconde.À i currenti elevati, a retenzioni di capacità supera u 80% dopu à 10.000 cicli.
I risultati di stu studiu mostranu chì i nanosheets 2D TiB2 sò candidati adattati per a carica rapida di batterie di lithium-ion di longa vita.Mettenu ancu in risaltu i benefici di i materiali in quantità nano-scala cum'è TiB2 per e proprietà favurevuli cumprese una capacità eccellente d'alta velocità, un almacenamentu di carica pseudocapacitiva è un rendimentu di ciclismu eccellente.
Sta tecnulugia di carica rapida pò accelerà a popularizazione di i veiculi elettrici è riduce assai u tempu d'attesa per a carica di diversi dispositi elettronici mobili.Speremu chì i nostri risultati ispireranu più ricerche in questa zona, chì ponu infine portà comodità à l'utilizatori di EV, riduce a contaminazione di l'aria urbana, è alleviate u stress assuciatu à a vita mobile, aumentendu cusì a produtividade di a nostra sucità.
A squadra aspetta chì sta tecnulugia notevule serà aduprata prestu in i veiculi elettrici è altri elettronica.
Varma, A., et al.(2022) Nanosheets gerarchichi basati in diboru di titaniu cum'è materiali anodi per batterie di lithium-ion.Nanomateriali applicati ACS.doi.org/10.1021/acsanm.2c03054.
In questa entrevista à Pittcon 2023 in Filadelfia, PA, avemu parlatu cù u duttore Jeffrey Dick nantu à u so travagliu in a chimica di pocu voluminu è l'arnesi nanoelettrochimici.
Quì, AZoNano parla à Drigent Acoustics nantu à i beneficii chì u grafene pò purtà à a tecnulugia acustica è audio, è cumu a relazione di a cumpagnia cù u so flagship graphene hà furmatu u so successu.
In questa intervista, Brian Crawford di KLA spiega tuttu ciò chì ci hè da sapè nantu à a nanoindentazione, e sfide attuali chì affrontanu u campu, è cumu superà.
U novu autosampler AUTOsample-100 hè cumpatibile cù spettrometri NMR da banco 100 MHz.
U Vistec SB3050-2 hè un sistema di litografia e-beam di punta cù tecnulugia di fasciu deformabile per una larga gamma di applicazioni in ricerca è sviluppu, prototipazione è pruduzzione à piccula scala.

 


Tempu di Post: 23-May-2023