Benvenuti à i nostri siti web!

metallu perforatuL'impresa di architettura Estudio Florida hà finitu u rinnuvamentu di una residenza situata in Buenos Aires, Argentina.Comu parte di u prugettu, un pianu supplementu hè statu stallatu sopra a struttura esistente, cusì tutti i spazii è e funzioni sò stati riprogettati per creà un ambiente di vita còmode è efficiente.
In a "casa zapiola" di estudio florida, u pianu di terra hè liberatu da i mura esistenti per creà un unicu spaziu apertu induve a cucina, a sala di pranzu è u salottu coexistanu di fronte à u cortile.À u novu livellu superiore sò e camere situate sopra u grande tettu.
A sfida principale per stu prughjettu era di integrà a nova estensione in l'edifiziu originale, senza duplicà l'edifiziu esistente, ma truvà una nova lingua di design per creà equilibriu.In cerca di sta lingua, l'architetti anu risturatu a muratura di l'antica facciata è di u cortile, è aghjunghjenu novi materiali cum'è a ceramica è u granitu, è ancu una facciata di metallu perforatu chì si estende à tutti i piani di a residenza.In più di a ventilazione naturali di e camere, questumagliafurnisce privacy è furnisce una vista atipica di a cità da e camere.
designboom hà ricevutu stu prughjettu da a nostra funzione DIY è invitamu i lettori à mandà u so travagliu per a publicazione.Scuprite altri prughjetti sottumessi da i nostri lettori quì.
Una basa di dati digitale cumpleta chì serve cum'è una guida inestimabile per ottenepruduttudettagli è informazioni direttamente da i pruduttori, è ancu un riccu puntu di riferimentu per u disignu di prughjetti o schemi.

 


Tempu di posta: 07-07-2023