Benvenuti à i nostri siti web!

Un prucessu chì pruvucarà a furmazione di crosta in teapots puderia ancu aiutà à pulisce a contaminazione di nichel da l'acqua di mare, secondu un novu studiu da l'isula di u Pacificu Sud di Nova Caledonia.
       Nickela minera hè a principale industria in Nova Caledonia ;l'isula chjuca hè unu di i più grandi pruduttori di metalli in u mondu.Ma una cumminazione di grande fossa aperta è forti precipitazioni hà risultatu in grande quantità di nichel, piombo è altri metalli chì finiscinu in l'acque intornu à l'isule.A contaminazione di u nichel pò esse preghjudiziu à a salute umana, postu chì a so cuncentrazione in pesci è molluschi aumenta mentre avanza in a catena alimentaria.
Marc Jeannin, un ingegnere ambientale à l'Università di La Rochelle in Francia, è i so culleghi di l'Università di Nova Caledonia à Nouméa si dumandavanu s'ellu puderianu aduprà u prucessu di prutezzione catodica, una tecnica utilizata per cumbatte a corrosione di strutture metalliche marine, per ottene un pocu. nichel da l'acqua.
Quandu una corrente elettrica debule hè appiicata à i metalli in l'acqua di mare, u carbonate di calcium è l'idrossidu di magnesiu precipitate fora di l'acqua è formanu depositi di calce nantu à a superficia di u metallu.Stu prucessu ùn hè mai statu studiatu in a prisenza di impurità metalliche cum'è u nichel, è i circadori si dumandavanu s'ellu alcuni ioni di nichel puderanu ancu esse intrappulati in u precipitatu.
L'equipa hà lanciatu un filu d'acciaio galvanizatu in un bucket d'acqua di mare artificiale chì hà aghjustatu u sali NiCl2 è hà passatu un corrente elettricu ligeru per sette ghjorni.Dopu à stu cortu piriudu, anu truvatu chì quant'è 24 per centu di u nichel originale prisenti era intrappulatu in dipositi di scala.
Jannen dice chì pò esse un modu pocu costu è faciule per sguassànichelcuntaminazione."Ùn pudemu micca eliminà cumplettamente a contaminazione, ma questu puderia esse un modu per limità", disse.
I risultati eranu un pocu aleatoriu, postu chì l'eliminazione di a contaminazione ùn era micca unu di i scopi di u prugramma di ricerca originale.A ricerca principale di Janine hè cuncentrata in u sviluppu di modi per luttà contra l'erosione custiera: studia cumu i dipositi di calce intarrati in una rete di filu nantu à u fondu di l'oceanu ponu agisce cum'è una spezia di cimentu naturali, aiutendu à stabilizzà i dipositi sottu dighe o in spiagge di sabbia.
Jannin hà iniziatu un prughjettu in Nova Caledonia per stabilisce se a reta puderia catturà abbastanza contaminazione di metalli per aiutà à studià a storia di u situ di a contaminazione di nickel."Ma quandu avemu scupertu chì pudemu catturà grandi volumi di nichel, avemu cuminciatu à pensà à pussibuli applicazioni industriali", ricorda.
U metudu ùn solu elimina u nichel, ma ancu una mansa di altri metalli, dice a chimista ambientale Christine Orians di l'Università di Culumbia Britannica in Vancouver."A co-precipitazione ùn hè micca assai selettiva", disse à Chemistry World."Ùn sò micca sapè s'ellu serà efficace à caccià abbastanza metalli tossichi senza caccià metalli potenzialmente beneficii cum'è u ferru".
Jeanning, però, ùn hè micca preoccupatu chì u sistema, se implementatu à grande scala, eliminà i minerali vitali da l'oceanu.In esperimenti chì sguassate solu 3 per centu di calciu è 0,4 per centu di magnesiu da l'acqua, u cuntenutu di ferru in l'oceanu hè abbastanza altu per ùn avè micca assai effettu, disse.
In particulare, Jeannin hà suggeritu chì un tali sistema puderia esse implementatu in i lochi di alta perdita di nichel, cum'è u portu di Noumea per aiutà à riduce a quantità di nichel.nichelfiniscinu in l'oceanu.Ùn esige micca assai cuntrollu è pò esse cunnessu à fonti d'energia rinnuvevuli cum'è pannelli solari.U nichel è altri contaminanti catturati in scala ponu ancu esse recuperati è riciclati.
Jeanning hà dettu chì ellu è i so culleghi travaglianu cù cumpagnie in Francia è a Nova Caledonia per sviluppà un prughjettu pilotu per aiutà à determinà se u sistema pò esse implementatu à una scala industriale.
© Royal Society of Chemistry document.write(new Date().getFullYear());Numeru di registrazione di carità: 207890

 


Tempu di Postu: Aug-24-2023