Benvenuti à i nostri siti web!

Ispirata da u cubu 4D da u filmu di sci-fi Interstellar, Yongseok Do esplora u cuncettu di l'identità umana è l'esistenza esistenziale è spirituale in a so ultima installazione, Caged Light.A scultura luminosa hè custituita da una gabbia di rete di filu chì cuntene una picculainossidabilecubu d'acciaio chì emette un splendore celeste.Un splendore surreale emana da i cunfini di a Geometria Devouring, chì rapprisenta a piccula scala di a persona umana in termini di u vastu universu.
Mentre chì u cubu rapprisenta l'universu in u quale coexistemu cù altri esseri, pianeti è galaxie, a luce intrappulata chì filtra per spazii stretti rapprisenta a prisenza è u significatu di l'umanità."Ùn pudemu micca vede a fonte di luce, ma tutti pudemu sente a so presenza putente.Ancu l'omu sò troppu chjuchi, avemu un putere infinitu per influenzà l'universu ", hà meditatu Du.
Modelatu dopu à a forma geomètrica di u tesseract è a so rapprisintazioni quadridimensionale oltre i limiti trascendente di u tempu, u spaziu è a luce, Caged Light incarna l'idea di u designer di l'identità umana da una perspettiva cosmica.
Cunsiderendu a piccula esistenza di l'omu in un vastu universu, Yongseok Do hà nutatu: "L'universu hè enormu, è l'omu sò chjuchi cum'è a polvera spaziale ... Trà tutte e galaxie, a nostra Terra hè una di e tanti cose chì custituiscenu u sistema solare è a ghjente campa ogni ghjornu, sia quelli è l'altri luttanu per sopravvivere liberendu a so energia in u mondu.
designboom hà ricevutu stu prughjettu da a nostra funzione di sottumissione DIY è invitamu i nostri lettori à presentà u so propiu travagliu per a publicazione.Scuprite altri prughjetti sottumessi da i nostri lettori quì.
Una basa di dati digitale cumpleta chì serve cum'è una guida inestimabile per ottenepruduttudettagli è informazioni direttamente da i pruduttori, è ancu un riccu puntu di riferimentu per u disignu di prughjetti o schemi.

 


Tempu di Postu: 10-Jan-2023