Fa'afeiloa'i i la matou upega tafa'ilagi!

Fa'aosofia e le 4D cube mai le sci-fi movie Interstellar, Yongseok Do su'esu'e le manatu o le fa'asinomaga o le tagata fa'apea fo'i ma le ola fa'aleagaga i lana fa'apipi'i fou, Caged Light.O le fa'atagata malamalama o lo'o i ai se fa'amau uaea o lo'o i ai se tama'iuameapusa u'amea e fa'aolaina ai se susulu faalelagi.O se susulu moni e sau mai le tuaoi o le Devouring Geometry, lea e fai ma sui o le fua la'ititi o le tagata i tulaga o le atulaulau tele.
A'o fa'atusaina e le pa'u le atulaulau tatou te nonofo fa'atasi ai ma isi tagata, paneta ma aniva, o le malamalama maileia e fa'amama i va vaapiapi o lo'o fa'atusalia ai le i ai ma le uiga o le tagata.“E le mafai ona tatou vaai i le puna malamalama, ae e mafai ona tatou lagonaina uma lona malosi.E ui ina laʻitiiti tele tagata, ae e iai lo tatou mana e lē gata e taaʻina ai le atulaulau,” o le manatu lea a Du.
Faʻataʻitaʻiina i foliga faʻatusa o le tesseract ma ona faʻataʻitaʻiga faʻatusa i tua atu o tuaoi sili atu o le taimi, avanoa ma le malamalama, Caged Light o loʻo faʻaalia ai le manatu o le mamanu o le faasinomaga tagata mai se vaʻaiga vaʻaia.
Mafaufau i le itiiti o le ola o tagata i se atulaulau tele, na taʻua ai e Yongseok Do, "E tele le atulaulau, ma e laʻititi tagata e pei o le pefu o le vanimonimo ... I totonu o aniva uma, o lo tatou lalolagi o se tasi lea o le tele o mea e fai aʻe ai le la ma e ola tagata i aso uma, oi latou uma ma isi e tauivi e ola e ala i le tuʻuina atu o lo latou malosi i le lalolagi.
Na maua e designboom lenei poloketi mai la matou faʻaaliga DIY tuʻuina atu ma matou valaʻauina a matou au faitau e tuʻuina atu a latou lava galuega mo le lolomiina.Siaki isi poloketi na tuʻuina mai e le matou au faitau iinei.
Ose fa'amaumauga fa'akomepiuta atoatoa e avea o se ta'iala taua mo le mauainaoloafa'amatalaga ma fa'amatalaga tuusa'o mai le au gaosi oloa, fa'apea fo'i ma se fa'amatalaga mauoa mo le fa'atulagaina o poloketi po'o polokalame.

 


Taimi meli: Ian-10-2023