Benvenuti à i nostri siti web!

Small flow-redirecting endoluminal devices, also known as FREDs, sò u prossimu avanzu maiò in u trattamentu di l'aneurismi.
FRED, l'abbreviazione di u dispusitivu di redirezzione di u flussu endoluminale, hè un dui stratinichel-tubu di maglia di filu di titaniu cuncepitu per dirige u flussu di sangue à traversu un aneurisma cerebrale.
Un aneurisma cerebrale si trova quandu una parte debilitata di un muru di l'arteria si gonfia, furmendu un bultu pienu di sangue.Se ùn hè micca trattatu, un aneurismu in fuga o rottu hè cum'è una bomba à tempu chì pò purtà à ictus, danni cerebrali, coma è morte.
Di genere, i cirurgichi trattanu l'aneurismi cù una prucedura chjamata bobina endovascular.I chirurghi inserinu un microcatheter attraversu una piccula incisione in l'arteria femoral in l'inguine, passanu à u cervu, è coil u sac di l'aneurisma, impediscendu chì u sangue scorri in l'aneurisma.U metudu travaglia bè per i picculi aneurismi, 10 mm o menu, ma micca per aneurismi più grande.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: : :::::::::::::::: ::::::::: Cerchendu l'ultime informazioni nantu à u coronavirus?Leghjite i nostri aghjurnamenti di ogni ghjornu quì.::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::
"Quandu mettemu una bobina in un picculu aneurismu, funziona assai", disse Orlando Diaz, MD, un neuroradiologu intervencionista in Houston Methodist Hospital, induve hà guidatu u prucessu clinicu FRED, chì includeva più pazienti chì qualsiasi altru hospitalu.spitali in i Stati Uniti.USA."Ma a bobina pò cundensà in un grande aneurisma gigante.Pò riavvia è tumbà u paziente ".
U sistema FRED, sviluppatu da a cumpagnia di dispositivi medichi MicroVention, redirige u flussu di sangue à u situ di un aneurisma.I chirurghi inserisce u dispusitivu attraversu un microcatheter è u ponenu à a basa di l'aneurisma senza toccu direttamente u sac aneurismal.Quandu u dispusitivu hè imbuttatu fora di u cateteru, si espansione per furmà un tubu di maglia spirale.
Invece di occlusione l'aneurisma, FRED ferma immediatamente u flussu di sangue in u saccu aneurismalu da 35%.
"Questu cambia l'emodinamica, chì face chì l'aneurisma si secca", disse Diaz."Dopu à sei mesi, eventualmente si secca è mori da sè stessu.Novanta per centu di l'aneurismi sò andati ".
À u tempu, u tissutu intornu à u dispusitivu cresce è occlude l'aneurisma, formando in modu efficace un novu vaso sangu riparatu.

 


Tempu di post: Aug-18-2023