Benvenuti à i nostri siti web!

Ispirati da e penguini di l'ala di pinguini, i circadori anu sviluppatu una soluzione senza chimica à u prublema di ghiacciata nantu à e linee elettriche, turbine eoliche è ancu ali d'aviò.
L'accumulazione di ghiaccio pò causà danni massivu à l'infrastruttura è, in certi casi, causanu mancanza di energia.
Ch'ella sia turbine eoliche, torri elettriche, droni o ali di l'aviò, e soluzioni à i prublemi spessu dependenu di tecnulugia intensive di travagliu, costose è d'energia, è ancu di diversi sustanzi chimichi.
Una squadra di circadori di l'Università McGill di u Canada crede chì anu trovu un novu modu promettente per risolve u prublema dopu avè studiatu l'ale di i pinguini gentoo, chì nuotanu in l'acque frigide di l'Antartida è chì u pelu ùn si congela ancu à a temperatura di a superficia.ben sottu u puntu di congelazione.
"Avemu prima investigatu e pruprietà di e foglie di lotus, chì sò assai boni à a desidratazione, ma truvamu menu efficaci à a desidratazione", hà dettu u prufessore assuciatu Ann Kitzig, chì hà cercatu una suluzione per quasi un decenniu.
"Ùn hè statu finu à avè principiatu à studià a massa di piume di pinguini chì avemu scupertu un materiale naturali chì puderia caccià l'acqua è u ghjacciu".
A struttura microscòpica di a piuma di un pinguinu (in stampa sopra) hè custituita da barbe è ramoscelli chì si ramificanu da un fustu di piuma cintrali cù "ganci" chì cunghjuntenu i capelli di piuma individuali inseme per furmà un tappettu.
U latu drittu di l'imaghjini mostra un pezzu di inoxazzarutela di filu chì i circadori anu abbellitu cù nanogrooves chì imitanu a ghjerarchia strutturale di piume di pinguini.
"Avemu trovu chì l'arrangiamentu stratificatu di e piume stessu furnisce a permeabilità di l'acqua, è e so superfici serrate reduci l'aderenza di ghiaccio", disse Michael Wood, unu di i co-autori di u studiu."Avemu stati capaci di riplicà questi effetti cumminati cù u processu laser di a rete di filu tessuta".
Kitzig spiega: "Puderà parenu contra-intuitivu, ma a chjave per l'anti-icing hè tutti i pori in umagliachì assorbe l'acqua in cundizioni di congelazione.L'acqua in questi pori eventualmente si congela, è cum'è espansione, crea cracke, cum'è voi.U vedemu in i cubetti di ghiaccio in i frigorifici.Avemu bisognu di pocu sforzu per scoglià a nostra rete perchè e crepe in ogni burato serpente facilmente sopra a superficia di questi fili intrecciati ".
I circadori anu realizatu teste di u tunnel di u ventu nantu à superfici stampate è truvaru chì u trattamentu era 95 per centu più efficace à prevene a ghiacciata cà i pannelli d'acciaio inossidabile lucidatu senza trattamentu.Perchè ùn hè micca necessariu trattamentu chimicu, u novu metudu offre una suluzione potenziale senza mantenimentu à u prublema di l'accumulazione di ghiaccio nantu à turbine eoliche, pali di energia è linee elettriche, è droni.
Kitzig hà aghjustatu: "Datu u scopu di a regulazione di l'aviazione di i passageri è i risichi implicati, hè improbabile chì l'ala di l'aeronautica sia semplicemente imballata in metallo.maglia."
"Tuttavia, un ghjornu, a superficia di l'ala di l'aeronautica pò cuntene a trama chì studiemu, è u disgelamentu si farà per mezu di una cumminazione di metudi tradiziunali di deicing nantu à a superficia di l'ala, travagliendu in tandem cù texture di superficia ispirate da l'ali di pinguini".
© 2022 Istitutu di Ingegneria è Tecnulugia. L'Istituzione di Ingegneria è Tecnulugia hè registrata cum'è Carità in Inghilterra è Galles (nù 211014) è in Scozia (nè SC038698). L'Istituzione di Ingegneria è Tecnulugia hè registrata cum'è Carità in Inghilterra è Galles (nù 211014) è in Scozia (nè SC038698).L'Istitutu di Ingegneria è Tecnulugia hè registratu cum'è carità in Inghilterra è Galles (numeru 211014) è in Scozia (numeru SC038698).U College of Engineering and Technology hè registratu cum'è carità in Inghilterra è Galles (numeru 211014) è in Scozia (numeru SC038698).


Tempu di Postu: 18-Nov-2022