Benvenuti à i nostri siti web!

Cranston, Rhode Island.Caroline Rafaelian, chì hà fundatu a marca emblematica Alex è Ani à l'iniziu di l'anni 2000, hà lanciatu ufficialmente a so nova cumpagnia di gioielli Metal Alchemist in Rhode Island u venneri cù trè novi cullezzione.Tutte queste cullezzione sò prodotte in Ocean State.
Rafaelian, chì ùn travaglia più cù Alex è Ani, hà dettu chì Metal Alchemist hè "u primu di u so tipu in parechje manere"."Hè un arte chì aghju sempre vulutu fà".
I trè cullizzioni sò intrecciati di maglia metallica, intenzionalefilu, è metalli preziosi ligatu, è usanu un prucessu di purificazione è di precipitazione patentatu chì combina oru, argentu è ramu unicu à Metal Alchemist.I cullezzione includenu braccialetti, anelli è collane, à un prezzu trà $ 28 è $ 2,800.
Rafaelian dice chì i gioielli di Metal Alchemist sò un "heirloom" destinatu à esse trasmessi da generazione in generazione.
U so novu nome di a cumpagnia rende omagiu à una filusufia antica: l'alchimia, chì hè urigginata in l'Egittu anticu è praticata in Europa, Cina, India è in u mondu musulmanu, hà da scopu di trasfurmà i metalli base in oru.L'alchimisti crèdenu chì tuttu era custituitu di quattru elementi - a terra, l'aria, u focu è l'acqua - è a tradizione alchimica hà aiutatu à furmà e teorie scientifiche è i metudi di laboratoriu chì sò sempre usati oghje.
A sfida di Rafaelian era di truvà una manera di applicà i metudi antichi à a fabricazione muderna, chì necessitava dui anni di sviluppu, una squadra di ingegneri per custruisce e macchine, è milioni di dollari.Stephen A. Cipolla è Rafaelian, presidenti di a National Chain Company di Warwick, investenu quasi $ 8 milioni in a macchina.
Metal Alchemist usa a tecnica di riscaldamentu, pressing and stretchingmetallu, un prucessu chì hè à tempu novu è "vechju cum'è u mondu", secondu a "Chief Alchemist" di Metal Alchemist Marisa Morin.Decine di prudutti sò previsti per esse liberati in i prossimi mesi.
I gioielli seranu venduti in linea in a tenda di punta di Metal Alchemist di New York in l'area di Tribeca, è ancu in tutti i 62 magazzini Reeds Jewelers in i Stati Uniti.
Judy Fisher, vicepresidente senior di merchandising in Reeds Jewelers, era cusì intrigata da u novu cuncettu chì menu di una settimana dopu chì Rafaelian hà chjamatu per dilla, u CEO di Reeds Alan M. Zimmer è u VP di marketing Mitch Kahn anu visitatu personalmente u disignu..
"Avemu assai rispettu per ella.Ùn avemu micca spessu in un aviò per vede i fornitori ", Judy Fisher, vicepresidente senior di merchandising di Reeds Jewelers, hà dettu à u Globe.
Fisher hà spiegatu chì in l'ultimi dui decennii, l'industria di i ghjuvelli s'hè focu annantu à a cunnessione emotiva trà l'omi è e donne, è a maiò parte di l'innuvazione hà giratu intornu à l'anelli di fidanzamentu.Ci hà da piglià anni per i clienti per cumincià à accettà metalli cum'è titaniu, cobalt è acciaio inox, disse.Ma Fisher crede chì ùn ci vole micca assai per guadagnà a fiducia di i cunsumatori cù i metalli unichi unichi di Metal Alchemist.
"Hè sempre stata una storia d'amore emotiva.Ma i generazioni anu cambiatu, è l'industria hà evolutu.I rigali romantichi ùn sò più u titulu ", disse Fischer."Hè più nantu à l'espressione di sè stessu.Ùn ci hè micca regule, pudete vestisce cumu vulete è esse sè stessu.Allora ùn sò micca sapè s'ellu (alchimisti di metalli) averia travagliatu 20 anni fà.Ma cù i cunsumatori d'oghje, e cose sò diverse.strettamente cunnessu ".
Rafaelian hà fundatu Alex è Anya in u sotano di Cinerama Jewelry, un affari chì u so defuntu babbu hà iniziatu in Cranston, Rhode Island in u 1966, chì ella è a so surella eventualmente ripigliò.Cuminciò à sperimentà i metalli, saldendu in braccialetti cù i simboli è amuleti di i saggi.In u 2004, hà patentatu un disignu abbastanza simplice: una bracciale di filu stretchable.À a mità di l'anni 2010, Alex è Ani era a cumpagnia più rapida in i Stati Uniti.
Alex è Ani l'hanu cacciatu in 2020 dopu una seria di licenziamenti esecutivi, prucessi è prublemi cù imprese internaziunali di capitali privati.A cumpagnia presenta a fallimentu di u Chapter 11 in 2021.
Quandu hà tornatu à l'affari di ghjuvelli, Rafaelian hà dettu ch'ella era dedicata à fà prudutti americani è "re-illuminatu e luci" in a so fabbrica di Rhode Island, una volta cunnisciuta cum'è a capitale di i ghjuvelli di u mondu.
"U mondu hè avà prontu per l'alchimisti di metalli", Rafaelian hà dettu à u Globe."Cumu a ghjente si preoccupa di ciò chì mette nantu à u so corpu è in a so faccia, sta marca li mostrarà perchè hè impurtante capisce i metalli chì mettemu nantu à a nostra pelle".
Alexa Gagosz can be contacted at alexa.gagosz@globe.com. Follow her on Twitter @alexagagosz and on Instagram @AlexaGagosz.


Tempu di Postu: Nov-07-2022