Benvenuti à i nostri siti web!

Avà chì avemu ghjuntu à alcuni di i fatti spessu dichjarati, fighjemu un'occhiata à cumu un prototipu di visiera installata in quattru stazioni d'autobus in Los Angeles a settimana passata hà duminatu i media suciali cum'è una prova politica falluta di Rorschach inkblot.una storia più interessante nantu à cumu pudemu fà u trasportu publicu più convenientu per e donne.
A cuntroversia hè ghjunta a settimana passata quandu i funzionari di u Dipartimentu di i Trasporti di Los Angeles anu tenutu una cunferenza di stampa cù u membru di u Cunsigliu di a cità di Los Angeles Youniss Hernandez per annunzià l'implementazione di un prototipu novu sistema di ombrezza è illuminazione in una fermata d'autobus di West Lake.In i ritratti, u disignu ùn pare micca assai attrattiva: un pezzu in forma di skateboardperforatuU metallu pende da u bancu è pare ch'ellu pò fà ombra nantu à un massimu di dui o trè persone.À a notte, i luci solari sò pensati per illuminà i trotti.
In una cità induve a mancanza d'ombra intornu à e fermate di l'autobus hè un prublema maiò (aggravatu da u cambiamentu climaticu), La Sombrita, cum'è a chjamanu i diseggiani, hè diventata una scherza.Confessu chì questa era a mo prima reazione.Una foto di a cunferenza di stampa, in quale un gruppu di funzionari fighjenu u polu gloriosu, hè diventatu rapidamente un meme in Twitter.
Migliaia di stazioni di metro ùn anu micca coperchi o ancu posti.Ma a pruposta di apre novi rifugi in Los Angeles per mezu di publicità digitale hà suscitatu dumande.
Ciò chì hè peghju hè PR.Una alerta di i media hà annunziatu senza fiatu un "u primu designu di ombreggiatura di una fermata d'autobus in u so tipu" è l'hà presentatu cum'è parte di un sforzu per prumove l'uguaglianza di genere in u trasportu publicu.Se seguite sta storia in Twitter, avete pocu idea di cumu esattamente un pezzumetallunantu à un bastone aiuterà e donne.Era cum'è abbandunà à l'abitudini suffocante d'Angeleno chì era statu impostu à innumerevoli stazioni di l'autobus : ci piattavamu daretu à i pali di u telefuninu è pricava ch'elli ùn li sbattevanu in testa.
Ore dopu à a cunferenza di stampa, l'osservatori in tuttu u spettru puliticu anu vistu a Sombrita cum'è un simbulu chì tuttu ùn era micca bè in a cità.A manca hè un guvernu indifferente chì face menu di u minimu per i so citadini.À a diritta hè evidenza chì a cità turchina hè impantanata in regulazione - u mutu Los Angeles ùn pò micca furnisce."Cumu fallu in l'infrastruttura", dice un post da l'Istitutu Conservatore Cato.
Di novu, per via di e parechje mezze verità chì circulanu, La Sombrita ùn hè micca una fermata d'autobus.Ùn hè ancu cuncepitu per rimpiazzà e fermate d'autobus.In fattu, LADOT ùn hè micca una agenza di cità incaricata di stazioni di autobus.Questu hè StreetsLA, cunnisciutu ancu com'è l'Agenzia di i servizii di strada, chì face parte di u Dipartimentu di i Travaglii Publici.
Invece, La Sombrita hè nata da un interessante studiu LADOT 2021 chjamatu "Changing Lanes" chì hà guardatu cumu u trasportu publicu puderia esse più equità per e donne.
Parechji sistemi di trasportu urbanu sò pensati per i passageri da 9 à 5, spessu omi.Infrastrutture di trasportu cum'è braccioli è altezza di u sediu sò pensati intornu à u corpu maschile.Ma annantu à i decennii, u stilu di guida hè cambiatu.In u metro chì serve u Contea di Los Angeles, e donne custituiscenu a maiò parte di i cunduttori di autobus prima di a pandemia, secondu un sondaghju di Metro publicatu l'annu passatu.Avà custituiscenu a mità di a pupulazione chì utilizanu autobus.
Tuttavia, sti sistemi ùn sò micca stati cuncepiti cù i so bisogni in mente.I percorsi ponu esse utili per uttene i viaghjatori da è da u travagliu, ma assai inefficienti per uttene i caregivers da a scola à a pratica di football, à u supermercatu è in casa in una manera puntuale.Ci era un prublema supplementu cù u zitellu in u stroller per navigà u sistema.(Invitu tutti i tweeters chì odianu u sessu à piglià un viaghju in autobus intornu à LA trascinendu un zitellu, un zitellu è dui sacchetti di spezie. O giù per i boulevards deserti di notte senza lampioni chì funzionanu.)
U studiu di u 2021 hè u primu passu per cunsiderà seriamente stu prublema.Hè statu cumandatu da LA DOT è hè guidatu da l'Iniziativa di Design Konquey (KDI), una urganizazione di cuncepimentu è sviluppu di a cumunità senza prufittu.(Anu digià travagliatu nantu à prughjetti in Los Angeles, cumpresu "Play Streets" di LA DOT, chì sigilla temporaneamente e strade di a cità è li trasforma in parchi di ghjocu improvisati.)
"Changing Lanes" fucalizza nantu à i cavalieri femini di trè boroughs - Watts, Soter è Sun Valley - chì ùn solu rapprisentanu una varietà di ambienti urbani, ma anu ancu un altu percentuale di donne chì travaglianu senza vittura.À u livellu di cuncepimentu, u rapportu cuncludi: "Ùn solu i sistemi ùn mancanu micca adattà à e donne, ma l'infrastruttura utilizata in questi sistemi dà priorità à l'esperienza maschile".
I cunsiglii includenu a cullizzioni di dati megliu, a migliurà l'opzioni di trasportu recreativu, a re-routing per riflette megliu i mudelli di viaghju di e donne, è a migliurà u disignu è a sicurità.
U rapportu hà digià fattu cambiamenti minori à u sistema: In 2021, LADOT hà lanciatu una prova di parcheghju à dumanda nantu à quattru rotte di u so sistema di transitu DASH da 18:00 à 07:00 ora di segmentu.
KDI hè attualmente sviluppatu un pianu d'azzione chjamatu "Next Stop" chì aiuterà à implementà alcune di e larghe raccomandazioni di pulitica da u studiu iniziale."Questa hè una strada per l'azzioni chì DOT pò piglià in e so 54 linee di cummerciale per rende l'infrastruttura di trasportu più inclusiva di genere", disse Chelyna Odbert, fundatore è CEO di KDI.
U pianu d'azzione, chì deve esse finalizatu à a fine di l'annu, furnisce una guida nantu à u reclutamentu, a cullizzioni di dati è i prezzi di i prezzi.E donne tendenu à fà più trasferimenti, chì significa chì anu una carica finanziaria sproporzionata quandu ùn avemu micca trasferimenti gratuiti trà i sistemi ", disse Odbert.
A squadra hè ancu esplorendu modi per simplificà u prucessu, chì esige l'implicazione di parechje agenzie di cità.Per esempiu, a stallazione di stazioni di l'autobus hè sempre stata impedita da a burocrazia burocratica è i capricci di i deputati individuali di u cunsigliu municipale.
À u sustegnu di u pianu d'azzione, ODI è LADOT anu ancu creatu dui gruppi di travagliu : unu di i residenti di a cità è l'altru di rapprisentanti di diversi dipartimenti.Odbert hà dettu chì anu cercatu modi per sustene a pulitica à longu andà cù solu suluzione di infrastruttura chjuca.Allora decisu di risolve un prublema recurrente quandu si parlava cù e donne durante u studiu iniziale: ombre è luce.
KDI hà sviluppatu parechji cuncetti cumpresi tende verticali in diverse larghezze, alcuni giranti è altri cù posti.In ogni casu, cum'è un puntu di partenza, hè statu decisu di pruduce un mudellu prototipu chì puderia esse stallatu nantu à un polu LADOT in una materia di minuti, senza avè bisognu di permessi supplementari è utilità.Cusì nasce a Sombrita.
Per esse chjaru, u disignu è u prototipu hè statu finanziatu da a Fundazione Robert Wood Johnson, ùn anu micca usatu fondi di a cità per creà ombra.Ogni prototipu custa circa $ 10,000 cumpresi u disignu, i materiali è l'ingegneria, ma l'idea hè chì se prodotta in massa, u costu scenderà à circa $ 2,000 per culore, disse Odbert.
Una precisazione più: cum'è largamente informatu, i diseggiani ùn anu micca spesu centinaie di millaie di dollari per viaghjà in altre cità per studià strutture di ombre.Hè da fà cù u viaghju, Odbert hà dettu, ma a ricerca nantu à cumu l'agenzii di transitu in altri paesi accumpagnanu i cavalieri femminili hè in i so primi stadi."L'ombra", disse, "ùn era micca u focu di u prugettu à u mumentu".
Inoltre, La Sombrita hè un prototipu.Basatu nantu à u feedback, pò esse rivisatu o scartatu, un altru prototipu pò appare.
Tuttavia, La Sombrita hà a disgrazia di sbarcà à u mumentu più frustrante per i passageri di l'autobus di LA chì anu luttatu per anni - In un rapportu publicatu u vaghjimu passatu, a mo cullega Rachel Uranga hà detallatu cumu u mudellu di publicità hà furnitu solu 660 di 2 185 rifugi prumessi annantu à un annu. periodu di 20 anni.In ogni casu, malgradu u scontru, l'annu passatu u cunsigliu hà decisu di firmà un altru cuntrattu di publicità cù un altru fornitore.
A ghjurnalista cuntenuta Alyssa Walker hà nutatu in Twitter chì l'indignazione attuale contr'à La Sombrita hè megliu diretta à u cuntrattu di l'autobus.
Dopu tuttu, l'autostrade ùn sò micca generalmente furzati à stà in questu modu.Cum'è Jessica Meaney, direttrice di u gruppu di difesa di a mobilità Investing in Place, hà dettu à LAist l'annu passatu, "U fattu chì ùn investimu micca in miglioramenti di a fermata di l'autobus, salvu s'ellu hè legatu à a publicità, hè un anacronismu.Francamente, hè una postura punitiva per l'autobus ".i passageri chì si trattanu di un serviziu di autobus chì ùn hà micca veramente vistu assai migliuramentu in 30 anni.
Sicondu un rapportu publicatu da dot.LA in marzu, u lanciu di u novu refuggiu, cuncepitu da Transito-Vector, hè statu ritardatu da questu veranu finu à a fini di u vaghjimu.(U portavoce di DPW ùn hà micca pussutu furnisce una aghjurnazione di sta storia à tempu.)
Un portavoce di LADOT hà rimarcatu chì La Sombrita "ùn rimpiazza micca investimenti impurtanti chì avemu bisognu di più, cum'è l'arrêt d'autobus è i luci di strada.Questa variante sperimentale hè destinata à pruvà a creazione di una piccula quantità di ombra è luce induve altre soluzioni ùn ponu esse implementate immediatamente.I metudi.
U connettore regiunale hà apertu in u centru di Los Angeles u 16 di ghjugnu, eliminendu l'intercambiu chì culligava Long Beach è Azusa, East Los Angeles è Santa Monica.
Quandu si tratta di decisioni di disignu, l'ombra sò megliu cà nunda.Aghju visitatu u prototipu di East LA u luni è truvò chì aiutava à prutege a parte superiore di u corpu da u sole di a sera, ancu s'ellu era certamente solu 71 gradi.Ma aghju avutu à sceglie trà l'ombra è u sediu perchè ùn currispondenu micca.
Joe Linton di Streetsblog hà scrittu in un articulu intelligente: "U prughjettu cerca di truvà un nichu custruttivu in un Los Angeles assai ineguali, induve ci sò digià grandi differenze, per risolve e cumplessità di a distribuzione di u mobili di strada.Mais... La Sombrita se sent encore inappropriée.
Tanti tweets sò curretti: ùn hè micca impressiunanti.Ma a ricerca chì hà purtatu à La Sombrita ùn era micca.Questu hè un muvimentu intelligente per fà publicutrasportupiù responsive per tutti quelli chì l'utilizanu.Cum'è una donna chì aspetta un autobus in una strada deserta, applaude questu.
Dopu tuttu, u più grande sbagliu quì ùn hè micca pruvà un novu disignu.Hè stata una cunferenza di stampa chì hà datu più calore chè luce.
Ricevi a nostra newsletter LA Goes Out per i principali avvenimenti di a settimana per aiutà vi spiegà è sperimentà a nostra cità.
Carolina A. Miranda hè una columnista di l'arti è di u disignu per u Los Angeles Times, spessu copre altre aree di a cultura, cumprese performance, libri è vita digitale.

 


Tempu di posta: 02-02-2023